Představujeme inovovaný model naší nabídky se značkovou baterií LG Chem s kapacitou 48V 17,4Ah. Kvalitní články jsou doplněny o Smart BMS jednotku, která pečlivě sleduje a řídí procesy nabíjení a vybíjení. Výsledkem je dlouhá životnost celé sady. Na baterii je záruka 24 měsíců.
Řada Rider 800 Plus kombinuje lehkou skladnou konstrukci s dobrým výkonem a velikou Li-Ion baterií. Tento nový model je ideálním prostředkem pro krátké i delsí výlety po městě a okolí. Koloběžka má v základní ceně i sedlovou sadu.
Ideální zatížení, pro maximální využití potenciálu koloběžky, je do přibližně 85 kg. Zatížení nad 85 kg koloběžka bez obtíží zvládá na rovinatém terénu, avšak špičkový výkon 800W nebude dostačující při vyjíždění kopců. Při hmotnosti jezdce nad 85 kg doporučujeme zvážit koupi silnějšího modelu (od 1000W výše).
Koloběžku Rider 800 Pro umíme na přání upravit na max. rychlost 25 kmh (úprava Street Legal). Poté koloběžka plně vyhovuje podmínkám uvedeným ve vyhlášce MD o provozu na komunikacích.
> Značková Li-Ion baterie - sestavena v ČR ze značkových článků LG Chem
> Dvojité přední a zadní odpružení - přispívá nesporně ke zvýšení bezpečné jízdy a zdolávání různých nerovností.
> 3 režimy výkonu - každý si najde své ideální nastavení výkonu a max.rychlosti koloběžky
> Terénní pneumatiky - skvěle vypadají, skvěle drží na vozovce a dobře pomohou při jízdě mimo silnice
> Koloběžka je včetně sedlové sady!
> Stabilní a pevný skládací systém
VÍCE O MODELU RIDER 800 PRO:
Li-Ion baterie pro dlouhý dojezd
Vysoká kapacita Li-Ion baterie zajišťuje zajímavé dojezdy na jedno nabití. Je vyzkoušeno, že při Eco režimu a rovinatém terénu zvládne koloběžka s touto baterií více jak 40 km (při zatížení cca. 75 kg). Jedná se o baterii nové generace s využitím chytré BMS jednotky, která hlídá procesy nabíjení a vybíjení a značně tím prodlužuje životnost.
Bezkartáčový motor
Koloběžka Rider je osazena bezkartáčovým motorem uloženým v zadním kole. Odpadá péče o řetězovou sadu a eliminují se i výkonové ztráty oproti řetězovému převodu. Tichý motor vykazuje špičkový výkon 800W a to díky sportovní řídící jednotce..
Přední a zadní LED osvětlení
Rider je vybaven velkým předním LED osvětlením, které nelze přehlédnout a v noci bude dobrým pomocníkem. Je doporučeno jezdit i přes den se zapnutým osvětlením, značně se tím zvyšuje bezpečnost jízdy. Na zadním blatníku se nachází zadní světlo, které má i funkci brzdového světla. Při brzdění se zadní světlo rozbliká.
Osvětlení je napájeno z baterií koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Osvětlení lze případně vypnout.
Pneumatiky
Elektro koloběžka Rider obouvá krásné terénní pneumatiky 10" (26 cm). Tyto pneumatiky oproti běžným silničním lépe vypadají, jsou odolnější proti propíchnutí a dvakrát lépe tlumí rázy od vozovky (cesty).
Pro maximální využití výkonu je nutné dbát na správné nahuštění (viz Návod k použití).
3 režimy jízdy
Koloběžka disponuje 3 jízdními režimy. Přepínání je velmi jednoduché. Můžete si zvolit pomalý - střední a vysoký výkon a rychlost. Pro úsporu energie baterie doporučujeme jezdit převážně na střední režim.
Rekuperace
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System.
Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km.
Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Hlavní výhody:
- progresivní nárůst brzdné síly v závislosti na rychlosti vozidla
- odlehčení brzdovému systému - snížené opotřebení brzd
- snížení rizika pod-vybití akumulátorů
Dvojité odpružení koloběžky
Tento model je vybaven jak předním tak zadním odpružením. Vpředu jsou umístěny 2 boční tlumiče, které dobře tlumí rázy přední nápravy.
Zadní odpružení zajištují také dva tlumiče, které u této koloběžky garantují maximální jízdní komfort.
Rychlé složení a rozložení
Pro uskladnění či převoz lze koloběžku složit díky sofistikovanému skládacímu systému. Použité kvalitní materiály zaručují dlouhou životnost konstrukce. Tento model byl vyvinut ve spolupráci s naší firmou tak, aby koloběžka splňovala přísné požadavky evropských klientů.
Originální příslušenství Nitro scooters
K Vaší koloběžce si můžete doobjednat širokou škálu příslušenství. Mezi nejpopulárnější patří přilba, zámek a vodotěsná brašna Nitrobag.
Proč si vybrat Nitro scooters
Specializace výhradně na elektrokoloběžky od roku 2007
> nabízíme vysoce kvalitní výrobky pod vlastní značkou
> nevěnujeme se jiným činnostem
> své výrobky známe do šroubku
> naprostá profesionalita v oboru
Používáme pouze kvalitní komponenty
> řídící jednotky poslední generace
> kvalitní velkokapacitní Li-Ion baterie
> kvalitní cyklo brzdy
> kvalitní motory
> robustní konstrukce
> moderní rychlo nabíječky
Rychlé dodání
> dodání na dobírku obvykle do 2 pracovních dní od objednávky
> zboží si můžete zakoupit na naší prodejně
Možnost zakoupení náhradních dílů
> máme nejširší nabídku náhradních dílů v EU
> dlouhodobě až 95% dílů vždy skladem
> široká nabídka originálního příslušenství
Provoz na komunikacích v ČR
Vyhláška MDČR č. 153/2023 Sb (příloha 8) povoluje použití koloběžky s pomocným motorem na komunikacích v případě, kdy koloběžka nejede více jak 25 km/h a výkon motoru nepřekročí 1000W (1kW). Pokud má koloběžka vyšší parametry, nesmí legálně do provozu.
Modely, které v naší nabídce vyhovují vyhlášce poznáte dle zkratek "SL" a "SLHC" v názvech. Např. Rider 800 Pro - verze SL.
* Maximální udávaný dojezd při hmotnosti jezdce 75 kg. Jízda na rovinatém terénu s průměrnou rychlosti 15-18 km/h s aktivovaným Eco režimem. Venkovní teplota mezi 15-24 °C. Plně nabitá, nová baterie. Při vyšším zatížení a/nebo využití Turbo režimu se dojezd snižuje.
Tuto koloběžku lze vyzkoušet na naší prodejně!
Nejste jistí správným výběrem? Zašlete nám emailem...:
Hmotnost uživatele
Potřebný dojezd na 1 nabití
Profil trasy, kterou má koloběžka zdolávat
Povrch na kterém bude koloběžka převážně jezdit